Belarronia inperioa, aldameneko Goroztonia inperioaren anbizio neurrigabea dela eta, bere antzinako handitasuna galtzen ari da. Bi lurralde hauen txapelketa behingoz irabazteko asmoz, Belarroniako Pinzon II.a Erregearen kontseilaria den Destruzzio zitalak bidai zirraragarri bat proposatuko du: ilargira espedizio bat bidali eta bertan Erregearen aurpegia grabatu, munduko edozein puntatik ikusgai izan dadin.