1967ko negua. Laura, bederatzi urteko haurra, Pirinioetako barnetegi baten ondoan itota agertzen da. Hilabete beranduago, Marco, hiritik heltzen da eta mendian bakartuta dagoen etxe bateko ganbaran kokatzen da. Barnetegiko zuzendaria, Monikaren, Lauraren logelakidearen, inguruko gertakari arraroen lekuko da, izan ere Monika ziur baitago Laurak han jarraitzen duela. Pablo Malo, La sombra de nadie filmaren zuzendaria, aurten Altadis-Zuzendari Berriak Sariaren epaimahaiko izango da.