Filmak orain 70 urteko gertaera ikaragarri haien ondorio oraindik antzemangarriei begirada egiten die. Artxiboko irudiak alde batera utzita, bizirik dirautenei, lekukoei eta desagertutakoen senitartekoei jarraituta, pelikulak ibilbide bat egiten du iragan tragiko haren arrasto dagoeneko lausotuetan zehar. Bizirik dirautenek euren hildakoak non dauden jakin nahi dute, batzuk bide bazterretan lurperatuak. Baina lan hori zaila izaten da: ez dago dokumenturik, datuak nahasiak dira, lekukoak gutxi, isiltasuna, hutsunea eta beldurra ere bai.