Liv Ullmannen erretratua, aktore, zine-zuzendari, giza-eskubideen defendatzaile eta gizabanako moduan. Hambrok ikuslea agertokiaren atzean jartzen du Ullmannek Private Confessions zuzendu ahala, Ingmar Bergman berak bere gurasoei buruz idatzitako pelikula berau. Jarrera honek Ullmann eta berriki zendu den Bergmanen arteko kolaborazioaren esanahiaren inguruko aparteko begirada liluragarri bat eskaintzen digu. Erretratuan sakontzeko, Hambrok Liv Ullmanni Bosniarako bidaietan lagundu zion, bertan UNICEFen mandatuz errefuxiatuen aldeko lan bat burutu baitzuen. Ullmannekin Broadwayn lan egindako jendeari eginiko elkarrizketak eta Hollywooden eginiko pelikulen pasarteak ere biltzen ditu.