XIV. mendearen hasieran, Gudbrandsdal norvegiar haranean, Kristinek bizimodu lasai eta babestua darama Jørundgårdeko etxaldean bizi baita, lur-jabe garrantzitsua den Lavrans bere aitarekin, Ragnfrid bere amarekin, Ulvhild bere ahizparekin, Arne bere lagun onenarekin, eta bere xalotasuna eta printzesa-manerak zaintzen dituen zerbitzari sorta batekin. Kristin familiaren izen handia eta ohorea gordetzeko hezitu dute eta ezbairik gabe onartuko du bere aitak berau beste lur-jabe baten seme den Simonekin ezkontarazteko eskubidea. Harik eta bere bizitzan Erlend zaldun gaztea azaltzen den arte.