Gazte-gazte zelarik, Anna Teologiako ikasle zen Henrikekin ezkondu zen. Orain bere emozio-beharrek ito larrian daukate, baina bere hutsegiteaz soilik bera baino gazteagoa den Tomas ezagutzean ohartuko da. Bere harreman debekatuak aspaldi ez bezala bizirik sentiraraziko du, baina bere zoriontasuna aldi berean bere sufrikarioa ere bada. Bi mundu ezberdinetan harrapatuta, azkenean Jacobengana jotzen du, sendotza eman zion apaizarengana, harekin aspaldiko lagunen konfiantza baitu; baina Jacoben aholkuek ondorio dramatikoak izango dituzte. Film honetan egindako antzezpenagatik, aurten Donostia Zinemaldiko Epaimahai Ofizialeko partaide den Pernilla Augustek Chicagoko jaialdiko Silver Hugo saria lortu zuen, eta Aktore onena izendatu zuten Valladolideko jaialdian, bertan Liv Ullmannek FIPRESCI Saria irabaziz.