Etxean norbait hiltzen bazaizu, gorpua Poliziak eramaten du, hori edozeinek daki? gutxik dakite ordea dena garbitzea zure kontura doala. Beraz, horretarako barrenik ez duzunez, Tom Cutlerri deitzea beste erremediorik ez duzu. Tom "garbitzaile" bat da, odol, usain edo orban arrasto guztiak kentzen aditua, baina, batez ere, tragedia gogorarazten dizun guztia ezabatuz oinazea sendatzeko gauza den pertsonatzat dauka bere burua. Geldiro, metodikoki, gogotik, ez du gertatutakoaren zantzurik uzten. Baina, Cleaner filman, Tomek erabaki bat hartu beharko du: bere iragana lurperatu dezake, edo bestela bere burua behin betiko "garbitu".