Like most Argentines, Tati, a young man from the Misiones province, is Maradona crazy. Despite having no job and practically no cash, he maintains his cheerful spirit. The TV announcement of Maradona?s admission to the Swiss-Argentine Hospital in Buenos Aires with heart problems is enough for the man to hit the road for the capital in order to personally give him the wooden resemblence he carries over the hills wrapped in newspaper along with a bag full of other carvings he hopes to sell. Setting out, he meets Warguinho as he proceeds on a voyage full of surprises and encounters. Will he be able to deliver the sculpture to his idol?