Vete de mí is the tale of Edipo?s father. A normal guy, supporting actor in the La Latina theatre, 55 years old with a 38-year-old girlfriend, a small flat in Madrid and reasonably happy.... until the arrival of his 30-year-old son, a middle-class Peter Pan trying to make a place for himself in his father?s life.