When ambition, jealousy and lust are transported out of the workplace, the results can be fatal... Driven by their bitter determination to rise to the top, four executives and their boss face off in a breathtaking psychological and sports-action thriller. Rowing, squash, an adventure trail, golf and canyoning are the settings for the most extreme forms of harassment and emotional blackmail where all the players will use any means, fair or foul, to achieve victory. Who will be the winner? Who will survive the most dangerous and thrilling challenge ever faced?