Ernst Lubitsch
The daughter of the leader of a gang of mountain bandits falls in love with the head of the military outfit in charge of arresting her father. Lubitsch proceeds to create a plot constantly satirizing militarism and war, leading to its cold reception in Germany and its non-release in the USA.