Ernst Lubitsch
Yeggar, a hunchbacked clown and travelling carnival manager, falls in love with one of his dancers. Although she gives in to his desires, she is also unfaithful to him. Based on a theatre pantomime created by Max Reinhardt, this is a new version of fairytales shot in exotic settings. Lubitsch?s last work as an actor.