Ernst Lubitsch
First exponent of Lubitsch?s tremendously genuine social satire portrayed through the problems of a big tycoon who lives in a fabulous mansion obsessed with the thought of marrying his daughter. Enter the down-and-out aristocrat trying to find a solution to his life. Here Lubitsch started marking his style with a basic outline of what was later to become American screwball comedy.