Dr. André Bertier and his wife Colette live happily until her flirtatious school friend, Mitzi Olivier, comes to visit them. Mitzi schemes to get André alone by pretending to be ill and trying to seduce him, but her husband, Professor Olivier, has hired a detective to gather evidence of her affairs.