Ernst Lubitsch
Professor Stock sees the chance to divorce his wife when she starts flirting with her best friend Charlotte?s husband, Dr. Braun. Dr. Mueller, Braun's partner, is in love with Charlotte. But Charlotte and Braun show little interest in their admirers and they finally turn their attention to one another.