Finn, adin ertaineko ingeleseko irakasle bat, krisialdian murgildu da berriki gertatutako tragedia baten erruduntzat jotzen baitu bere burua. Eguneroko ohikeria utzi eta entziklopediak saltzeari ekin dio, jende askorekin harremanetan hasiz. Hala ere, bere antsietateak mamu errukigabe bat zelatan daukala sentiaraziko dio. Lorik egin gabeko gau eta etsipenez beteriko egunen inguruan, The Sensation of Sight filmak mundutik atzetutako bizitza bakartiak bata-bestearekin elkartuko ditu, Finn, ezinbestean, esnaldi ustekabeko eta bikain batera eramango dutenak.