Duela 20 urte taxilari batekin ezkondutako Alicek apaindegi batean lan egiten du, hiru seme ditu, zaharrena soldadutzan, eta ama etxeko neskametzat dauka. Semeek ez diote kasu handirik egiten, eta amonari ere ez diote batere begirunerik. Lanean bizi duen emakumezko munduaren eta etxeko gizonezkoen trinkotasun indartsuaren artean alde handia dago. Emakume ona da bera, baina traizio egiteko duen aukerak sumatu ezinezko beste traizio batzuk agerian utziko dizkio.