Txalapartak parekorik ez du musika-tresnen artean. Bi lagunek jotzen dute eta bat egite horretatik sortzen den musika ez dagokio ez batari, ez besteari, biak elkar topatu eta elkarrizketan aritzeari baizik. Nömadak Tx bi musikarik izandako desio batetik abiatzen da. Txalaparta pertsonen arteko topaleku ez ezik, kultura ezberdinen artekoa ere izatea nahi dute. Desio horrek bultzatuta, protagonista biek planetako lekurik ezezagunenetara bidaiatu dute bestelako ahots eta soinuen bila. Adivasiekin -Indiako kastagabetuak-, Laponiako samiekin, Mongoliako estepako biztanleekin eta saharaui herriarekin bizi izan dira. Enkontru bakoitza paregabea izango da. Ezusteko eta esperientzia apartez josia.