Miguel zulo batean esnatu da zergatik ez dakiela. Hasiera batean nahaste bat dirudiena, gero egia latz bihurtuko da. Ikus ditzakeen bi pertsona txanodun bakarrekin inolako negoziazio eta harreman aukerarik gabe, Miguelek etsipen-prozesu bati ekin eta fisikoki eta psikologikoki bizirik irauteko borrokatu beharko du.