Berrogei urteko Juan Olmedo hondoratze batetik bizirik atera da eta bertatik bere iloba eta adimen urriko bere anaia salbatu ahal izan ditu. Beste hiri batean, atzean utzi du iragana, Atlantikoko cadiztar kostaldea astintzen duen haizea bezain lazgarri eta apetatsua, eta toki horixe aukeratu du bere oroitzapenetatik ihes egiteko. Munduko bazter honetan, Maribel bere neskamearen ezusteko laguntzarekin, eta Sara, bera bezalaxe iritsi berria den ?arrotz? batenarekin, oinazetzen duten oroitzapen horiei aurre egin beharko die Juanek: bere koinatarekin izandako amodio sekretu eta ezinezkoa, eta gehien maite eta gorroto zuen anaiaren heriotzaren misterioa: Damián.