Bihotzeko arazoak dituen berrogeita hamar urte inguruko Pepe taxilaria asper-asper eginda dago, baina bizitza errotik aldatzera doakio. Hogei urteko seme bat daukala jakin du, bere emaztearen lagunik onenarekin izandako aspaldiko harreman baten ondorioz. Jordi, Peperen ume naturala, bere aitaren bizitzan zurrunbilo baten modura sartuko da. Argia, homosexuala, maitemindua, seropositiboa eta bizizale amorratua da. Jordi bere aita ezezagunari hurreratzen zaio zalantza askorekin, Pepek ez du haientzako erantzunik ordea. Alabaina, sakrifizioak, egiak eta maitasunak aurreiritzi guztiak aldarazi ditzakete.