Brasiliaren sorrera eta hiriburu berria herrialdeko bazter guztiekin errepide bidez bertakotzeko ahalegina da Meteoro filmaren atze-oihala. Brasiliatik Fortalezara daraman errepidea egiten ari den lan-taldea bakarrik utzi dute herrialde erdiko eskualde babesgabe batean. Bizigaiak badituzte eta hilero, ilargi betea denean, "Madamaren nesken", eskualdeko prostituta politenen bisita izaten dute. Gau batez, irratiak militar-kolpearen berri eman du, zerua zeharkatu zuen meteoro hori batek aurrez iragarritakoa. Denbora aurrera doa eta langileen egoerak txarrera egingo du. Goseak eta egarriak akatzen daudela, meteorito batek lurra jotzean lurpeko ur-iturri bat azaleratu duela ikusiko dute. Honekin batera Julião indigena azalduko da, Arbasoek astroen joan-etorriekin zeruan marrazten dituzten mezuak deszifratzen saiatuko dena. Herri bat sortuko dute, Meteoro izena eman eta zoriontsu biziko dira, harik eta egun batez, Brasilgo Aireko Indarren helikoptero bat agertzen den arte.