Berrogeita hamar urteko neurozirujau arrakastatsua den Robertok eta lehenbizikoz diagnosi itzulezin batekin topo egin du. Tumore bat dauka. Bidaian abiatzea erabaki du, bere maitasun, betebehar eta mamuengandik aldentzeko, bere bizitza etenda uzteko asmoz. Dena bere egitasmoen arabera gertatu da Maria ezagutu duen arte. Bereaz beste dirudien bulkada bati jarraituz, neskaren atzetik doa Punta del Diabloraino (Uruguai), non Mariaren askatasunak jabea duela konturatuko den: Franco. Paraje etsipengarri horren isiltasunak eta Francoren bat-bateko ausentziak, une terminal batean geldiaraziko dute denbora eta gogoz kontra biziraun beharko du. Mariaren presentziak bere axolagabetasuna kolokan jarriko du, eta neskaren eraginez, poliki-poliki eta bere nahien kontra, bizigogoari eta bere sentimenduen ziurtasunak sortzen dion zalantzari aurre egin beharko die.