Ernst Lubitsch
Izaera historikoa duen Lubitschen lehenbiziko filma Alexander Dumasen lanean dago oinarrituta, eta Luis XV.aren amorantearen istorioa kontatzen du. Frantziako Iraultzaren jendetza-eszenek bere garaian harridura sortu zuten, baina Lubitschen talentua, batez ere, Parisko Operaren edo gillotinaren eszenen moduko horietan nabarmentzen da.