Ernst Lubitsch
Lubitsch aktorearen bufoi-dohainak erakusten dituen film horietako baten zati bat, gordetzen den bakarra. Berlingo jantzigintza denda bateko ikastunaren pertsonaia haragitzen du, desastre hutsa diren bere prozedurekin denda nahaste-borrastean murgiltzen duena.