Rosaria eta bere lau semeek (Simone, Rocco, Ciro eta Luca) Italiako Hegoaldetik Milanera emigratu dute euren bizi-baldintza eskasak hobetzera. Bertan Vincenzo topatuko dute, dagoeneko Milanen kokatua dagoen anaia zaharrena. Rocco eta Simone auzoko prostituta baten, Nadiaren, maitasunaren kontura liskartuko dira. Filmea anaia bakoitzaren izenarekin banatutako bost ataletan garatzen da.