Patricia dominikarra Madrilen legez kanpoko egoeran egoteak eragozten dizkion etxebizitza eta segurtasun ekonomikoaren bila dabil. Habanan jaiotako Miladyk 20 urte ditu eta asko du oraindik ikusteko. Bilboko Marirrosik, aldiz, lana, etxea eta izugarrizko bakardadea dauzka. Bakardadean bizi dira, halaber, emakume ezkongai eta etorkizunik gabeko Santa Eulalia herrian Alfonso, Damián eta Carmelo. Ezkongabeek antolatutako festan gizon-emakume hauek elkar ezagutuko dute.