38 urte dira Luis Buñuelen Belle de jour pelikula filmatu zela, eta filmeko bi pertsonaiak gizonezkoak bakarrik dakien sekretu baten misterioarekin topo egingo dute atzera ere, eta emakumeak horren berri jakin dezan ezinbestekoa da. Gizona atzetik doakio, neska hari izkintxo ematen saiatu da, baina azkenean gizonak sekretu bat ezagutarazi nahi diola aitortuko dio. Elkarrekin afaltzeko geratu dira, eta alargun den emakumea luze itxarondako sekretua jakiteko zain dago: gizonak bere senarrari zer arraio esan ote zion alegia, emakumearen amoranteak tirokatutako senarra mutu eta elbarri zelarik. Egoera tirabiratsua da eta emakumeak azkenean ez du jakingo benetan zer gertatu zen. Gizonaren mendekua besterik ez da ordea, neskak berataz gozatu zezan ez baitzuen onartu.