Rodney Latorri, robot gazte eta asmatzaile aparta da, nonahiko robotak laguntzeko prest dagoena; eta Cappy, Rodneyk berehala gogoko duen robot-neska eder, dinamiko eta argia. Hauen ondoan, Rodneyrekin egoskortuta dagoen Ratchet enpresa-tirano ustela; Soldatzaile Nagusia, noraezean dabilen asmatzaile maisua; eta Biradera eta Piper buru dituzten Herdoilduak izeneko robot moldatu gabeen taldea. Biraderari aldian-aldian burua, besoak eta zangoak erortzen zaizkio, eta beti unerik desegokienetan gainera. Rodneyk Biraderaren etengabeko konponketa beharrak asetzen dituenez, lagun handiak egingo dira. Biraderaren arreba den Piperrek harri eta zur utziko ditu denak bere ausardia eta indarrarekin.