Barbet Schroeder
Australiar Ginea Berriko hegoaldean egiten den erritual bati buruzko dokumentala, zeinean txerri kopuru handi bat hiltzen baita zonaldeko bi tribuen loturak estutuko dituen otordu bat ospatzeko.