Barbet Schroeder
Jimmy Kilmartin konbiktu ohiak gau batez bere lehengo lapur bizimodura itzultzea onartu du Ronnie bere lehengusuari mesede bat egitearren, eta hartara, ostutako ibilgailuez betetako kamioi bat gidatuko du. Haatik, Poliziak operazioa desegingo du eta Jimmy espetxera itzuliko da. Ronnierekin gaua pasa ondoren, bere emaztea hil egin dela jakitean, Jimmyk lapurretan nahasita daudenak salatzea onartuko du.