Tani tatuwen piyabanna (Flying with One Wing), an unknown film from Sri Lanka, was released two years ago in Zabaltegi, causing a strong impact on the audience, going on to win numerous awards at different festivals. Its director, Asoka Handagama, has once again chosen San Sebastian for the world premiere of his new work, more sophisticated and with more production means than his former, but equally corrosive and provocative. A powerful melodrama by an unclassifiable moviemaker.