A huge hit at the box-office in Britain, this carefree comedy tells the story of the lengths that a British-Asian girl goes to in order to play football, which her family frowns on. The youngster's adventures are an intelligent metaphor for ignorance of other cultures and the problems that emigrants have integrating into society.