An Algerian husband demands that his wife come to France, where he works. Accompanied by her tyrannical mother-in-law and her 3 children, Zouina will have to face up to a hostile new world and at the same time to domestic tyranny. It won awards at festivals in Toronto, Marrakech, Bordeaux and Amiens.