She works for an insurance company, she's married and is the mother of a little girl. He's a vet; he lives with his mother and can't stand a solitary routine. An accident at the vet's surgery brings these two characters together and an ambiguous mysterious relationship develops between them. The director of Nettoyage à sec, among other films, achieves an intense atmosphere of suspense mainly due to the magnificent work by the two actors in the leading roles.