Ana works in an office that provides aid for refugees and doesn't know how to deal with her son Gonzalo's decision to shut himself in his bedroom; an ex-convict obsessed with chess tries to renew the relationship that he had in prison with a fellow-inmate; a Cuban smuggler has a relationship with his best client's wife. Stories about getting a second chance that blend into one another in the second full-length film by the director of La flaqueza del bolchevique, which stood out in Zabaltegi for its sound production.