A traffic accident kills a young man and plunges the two occupants of the car into a deep coma. The husband and wife of the couple that were injured in the accident, who were lovers, meet at the hospital and join forces to face up to a difficult future. A beautiful love story that shies away from all the clichés of melodrama to focus on the intimate drama of its characters with extraordinary sensitivity and delicacy.