An in-depth portrait of a group of residents in a working-class district: the young girl whose boyfriend has emigrated to America; the young man who is secretly in love with her; the abandoned mother whose lover can't make up his mind to ask for a divorce; the children that get passed around and can't get over it. It's a choral film that benefits from a rigorous script, a sound production and a solid cast. After many years away from San Sebastian, Czech cinema returns to the competition with a film full of attractive elements.