Winterbottom continues to surprise us. After Nine Songs, he adapts a literary classic, the innovative, unclassifiable novel Tristram Shandy, by Laurence Sterne. With the same free spirit that inspires the text, the director uses the shooting of a film to create an imaginative ironic journey that shifts between fiction and reality, with Steve Coogan (24 Hour Party People) as master of ceremonies.