A version of the acclaimed novel of the same name by Ángel Vázquez (1929-1980) in which the monologue by its main character takes a caustic look at life in the mythical city of Tangiers, its years of splendour and decline, and his own personal loneliness. Mariola Fuentes plays this complex character with great verve, photographed by José Luis Alcaine, another distinguished figure from Tangiers.