For a few hours Tano gets out of the reformatory that he has been placed in to attend his brother José's wedding. This is the time to meet up again with his best friend Richi, with his girlfriend Patri, with his nonagenarian grandmother who lives at home, with the members of his neighbourhood gang... The prospect of going back to the reformatory casts a shadow over everything. Another impressive performance by the unforgettable actor in El bola, in the latest film by the director of El factor Pilgrim and El traje, which were both premiered in Zabaltegi.