The life of a man born in 1967 portrayed through three turning points: at the age of eleven, when he learns of the existence of a father who has been absent for a long time; at the age of twenty-one, when he has to submit to his father's demands to continue his career as a painter; at the age of thirty-one, when his father disappears again. A family saga produced by the director of Xizhao (The Shower), Silver Shell for Best Director at the San Sebastian Film Festival in 1999.