Two men, who fought against the British army in the Falklands when they were young, meet again after twenty years. Both of them recall the hell they went through much to their regret in an absurd war. The first fictional film that deals openly with a historical episode that Argentine society would rather forget about, and which made a clean sweep in last year's Films in Progress section.