An unemployed man can't think of a better way to keep his family going than to rob taxis at night to work in them and then return them with part of the money he earns as compensation for the expenses incurred. For the police he's a criminal; for a platform that is demanding for money to be handed out free to everyone, he's a political martyr. This fictional film, shot as if it were a documentary, is a satirical comedy based on real events with considerable doses of self-criticism for a highly active citizen's platform.