Daniel is just about to turn thirty. The newspaper he works for gives him the job of investigating the mysterious death of a man who seems to have committed suicide. He is assigned a shy reserved girl called Marcela as a photographer. Daniel doesn't like his colleague, but he gradually gets closer to her. An intimist film full of silences, gestures and glances that suggest much more than they actually show, with a cast including some of the most promising actors in recent Argentine cinema.