Brian Jones, guitarist and founder member of the Rolling Stones, drowned in his swimming pool at home in 1969. Was it just an accident? Stephen Woolley, who regularly produces Neil Jordan's films, directs his first feature film and reconstructs the possible causes of Jones's death in those days of sex, drugs, rock & roll and intrigues.