A couple of hired killers carry out their work without displaying any emotion until the woman notices that their next victim is pregnant and she takes pity on her, helps her to give birth and puts her up in their home with the baby. A genre film with a sound script, powerful production and a top-quality cast, it's the debut film from someone who has acquired a great deal of prestige in Hollywood as an independent, since he embarked on the production of the Oscar-winning Monster's Ball (Marc Foster, 2001) whose project had been rejected by all the studios.