A girl avoids the propositions of an office colleague time and time again, because she's already got a boyfriend. Her boyfriend unexpectedly breaks off their relationship and she accepts her suitor's offer and marries him. However, the couple don't remain close for long. An intimist story, with a well-paced narrative style and surprisingly smooth-flowing, it also features two of the most popular young actors in Korean cinema.