A man has made up a game that consists of following women on the underground who attract his attention for some reason or other. This game enables him to get to know the mother of an autistic girl, a blind girl who becomes his confidante and a professional call girl. An extremely soundly-made film that faithfully reflects the spirit of the story by Cortázar that it is based on, full of very attractive characters.