A child is knocked down by a hit-and-run driver. At night a woman thinks she has found the child's body on death's door and calls the police. When they get there they can't find anything, but the next morning the corpse turns up. Suspicions are aroused in the village because all its residents have something to hide. The director of this debut film displays a highly personal, chilling, incisive style in an impressive story in which the characters' unpredictable reactions transcend the aims of a conventional thriller.